Operativna dobit potonula je pak za 40,6 posto, na 760 milijuna eura. „Kao što smo i očekivali, prvo tromjesečje bilo je slabije”, rekao je glavni financijski direktor kompanije Jochen Breckner. Početkom travnja kompanija je objavila da je u razdoblju od siječnja do ožujka isporučila 71.470 vozila, za osam posto manje nego na početku prošle godine. Prodaja u Kini potonula je za 42 posto, a smanjena je i na europskom tržištu, i to za 10 posto.
Isporuke u Sjevernu Ameriku poskočile su pak za 37 posto, uz prodanih 20.698 vozila, odražavajući dijelom nisku poredbenu osnovicu na početku prošle godine zbog problema s uvozom. U ponedjeljak kompanija je smanjila prognoze za cijelu godinu, navodeći više troškove poslovanja s proizvodnjom baterija, program restrukturiranja, nove američke carine i kontinuirano slabe rezultate na kineskom tržištu. Uprava sada očekuje 1,3 milijarde eura izvanrednih troškova u ovoj godini, za 500 milijuna više no što su bili prognozirali. Samo u prva tri ovogodišnja mjeseca troškovi "pojedinih projekata" iznosili su 200 milijuna eura, naveli su.
„Odlučno ulažemo u budućnost Porschea, u proizvode, softver i mjere kojima želimo ojačati održivost kompanije i snažno se pozicionirati za budućnost”, rekao je Breckner. U veljači uprava je najavila da će do 2029. ugasiti oko 1.900 radnih mjesta u glavnoj tvornici u Stuttgartu i u razvojnom centru u Weissachu. Najavili su i strateški zaokret i pojačana ulaganja u hibride i u modele s motorima s unutarnjim izgaranjem. Uprava trenutno temelji prognoze na pretpostavci da će povećane američke carine biti na snazi u travnju i svibnju.
Dodatne troškove nosi odluka o obustavi planova o neovisnom povećanju proizvodnje baterija visokih performansi u podružnici Cellforce. U takvim su uvjetima snizili procjenu godišnjeg prihoda sa 40 milijardi na 37 do 38 milijardi eura. U 2024. iznosio je 40,1 milijardu eura i bio je manji za 1,1 posto nego u 2023. Makroekonomska situacija bit će i dalje izazovna i ne možemo je u potpunosti izbjeći, ali možemo učiniti sve što je u našoj moći da se pripremimo za takve uvjete, rekao je financijski direktor. Slabi rezultati na kineskom tržištu i dalje su težak uteg za kompaniju, koja očekuje da će više trošiti na podržavanje mreže dobavljača.
Njemačkog proizvođača luksuznih automobila posebno su teško pogodile napetosti u trgovinskim odnosima Kine i EU-a. Bruxelles je prošle jeseni uveo dodatne carine na uvoz električnih automobila u Kini, a Peking je naznačio da bi mogao odgovoriti podizanjem carina na benzinske limuzine i sportske terence s motorima obujma većeg od 2,5 litara. Kina čini četvrtinu Porscheove globalne prodaje.
ZAGREB, 9. svibnja 2025. (Porezna uprava) - U sklopu redovnih nadzornih aktivnosti ovlašteni službenici Ministarstva financija, Porezne i Carinske uprave provodit će tijekom mjeseca svibnja i početkom mjeseca lipnja 2025. godine na cijelom području Republike Hrvatske pojačane nadzore fiskalizacije kao i postupke praćenja izdavanja i evidentiranja računa kod poreznih obveznika koji obavljaju djelatnosti područja:
ZAGREB, 9. svibnja 2025. (Hrvatska gospodarska komora) - Na okruglom stolu održanom u Hrvatskoj gospodarskoj komori razgovaralo se o financiranju poslovanja i razvoja putem tržišta kapitala te prednostima i mogućnostima koje tržište pruža trgovačkim društvima koja trebaju sredstva za financiranje.
ZAGREB, 10. svibnja 2025. (Nezavisni hrvatski sindikati) - Hrvatski sindikat telekomunikacija (HST) održao je danas prosvjed 600-tinjak radnika Hrvatskog Telekoma i drugih telekoma pod sloganom „Naš rad vrijedi više“ na Trgu bana Jelačića poručivši kako više ne pristaju biti jeftina radna snaga za strane multinacionalne kompanije.
ZAGREB, 7. svibnja 2025. (Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva) - Podsjećamo poljoprivrednike kako je u tijeku kampanja podnošenja zahtjeva za Izravna plaćanja i IAKS mjere ruralnog razvoja za proizvodnu godinu 2025. i ovim putem ih pozivamo da čim prije podnesu svoj zahtjev.
ZAGREB, 8. svibnja 2025. (Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga) - Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) je, praćenjem medijskih objava, došla do saznanja o izjavama društava enasolAuto d.o.o. i PlanetsGroup d.o.o. u vezi s izdanjem obveznica pod nazivima Qelo i Koykan (Qelo - Qelo obveznice | Qelo i Koykan - Bonds – Koykan).