Za dobit u 2021. iz
Arene u izvješću napominju da to "predstavlja slabiji oporavak, odnosno 21 posto dobiti iz predpandemijske 2019.", ali naglašavaju da su ukupni prihodi u 2021. znatno porasli, na 460,7 milijuna kuna ili za 93,3 posto u odnosu na 2020., što je i 59 posto prihoda iz 2019. Prihodi od smještaja u ukupnim prihodima čine najveći dio, od 384,0 milijuna kuna i za 99,6 posto su viši nego u 2020., i to, kako navode iz te grupacije, uslijed rasta od 10,2 posto u prosječnoj cijeni smještaja, na 590,7 kuna. Za EBITDA-u kažu da se značajno oporavila na iznos od 163,4 milijuna kuna, jer je u 2020. bila negativna u iznosu od 18,3 milijuna kuna, a time je dostignuto 71 posto EBITDA-e iz 2019., čemu je najviše pridonijelo poslovanje u Hrvatskoj, odnosno intenzivni porast rezervacija u ljetnoj sezoni. To se posebice vidjelo na posjećenosti i popunjenosti kampova, koji su pridonijeli rezultatima prihoda i dobiti proporcionalno više nego što je to bio slučaj prije pandemije, kako zbog ulaganja Grupe u taj smještaj, tako i zbog pandemije povećane široke percepcije gostiju da je u kampovima manji rizik prijenosa bolesti covid-19.
Osim u Hrvatskoj, iz Arene dodaju kako naznake oporavka postoje i u ostalim područjima gdje posluju, odnosno u Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Austriju, ali da je to u manjem razmjeru nego u Hrvatskoj, gdje je turizam pretežito odmorišnog i ljetnog tipa. "Grupa je značajno unaprijedila poslovanje u 2021. i nastavila oprezno upravljati likvidnošću i ulaganjima, koja su iznosila 309,6 milijuna kuna. U 2020. smo osigurali sredstva za obnovu luksuznog hotela Grand Brioni Pula, i taj se projekt bliži kraju, te planiramo i otvaranje krajem 2022.", kaže predsjednik Nadzornog odbora Arena Hospitality Group Boris Ivesha. Stekli su uvjete i za preuzimanje prvog zimskog hotela u portfelju, u Austriji, a Ivesha poručuje i da će dividendu isplatiti "čim bude izvedivo". Ta grupacija inače u portfelju ima 29 objekata u vlasništvu, suvlasništvu, najmu ili pod upravljanjem s više od 10.000 smještajnih jedinica u Istri u Hrvatskoj, u Nassfeldu u Austriji i u velikim gradovima Njemačke i srednje i istočne Europe poput Beograda, Berlina, Kölna, Nürnberga i Budimpešte. Prihode ostvaruju kroz razne segmente tržišta, u Hrvatskoj i Austriji većinom kroz odmorišni turizam, a u Njemačkoj, Mađarskoj i Srbiji kroz raznovrsniji poslovni miks namijenjen gostima na poslovnim putovanjima, posjetiteljima željnim odmora, te sudionicima kongresa i sajmova. U Hrvatskoj imaju najviše od ukupnih kreveta, više od 8.500, u hotelima, turističkim naseljima i kampovima u Istri (Pula, Medulin), a najavljuju i dovršenje uređenja hotela u Zagrebu sa 118 soba.
Otvaranje dva hotela u 2022. - u Puli i Zagrebu
Predsjednik Uprave Reuel Slonim najavljuje pak da nastavljaju ulagati u svoju imovinu, kao i otvaranje hotela Grand Brioni u Puli u koji su uložili 260 milijuna kuna u repozicioniranje u luksuzni hotel. "Pomno pratimo stanje na tržištu prije nego ćemo odrediti datum otvaranja, iako očekujemo da bi to moglo biti ususret ljetnoj sezoni 2022. Hotel će u imati 227 premium soba, na sedam katova, s unutarnjim i vanjskim infinity bazenom, te drugim sadržajima", kaže Slonim, najavljujući da bi krajem 2022. mogli otvoriti i svoj prvi hotel u središtu Zagreba. Radovi na tom hotelu, koji je u povijesnoj zgradi, počeli su prošlog rujna, a osim 118 soba imat će i bazen te bar na krovu, restoran i spa centar, što je, kako dodaje Slonim, i njihov prvi gradski hotel Hrvatskoj.