Osnivanje nove tvrtke koja ujedinjuje dvije marke podupire proizvođač sportskih automobila Porsche i jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu te dosadašnji vlasnik Bugattija – Volkswagen.
Rimac Grupa bit će najveći dioničar Bugatti Rimca s 55 posto udjela. Mate Rimac će zadržati svoj udio u Rimac Grupi na 35 posto, Porsche je na 22 posto, Hyundai Motor Group na 11 posto i ostali ulagači na 32 posto.
Razvoj i proizvodnja baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih komponenti za električna vozila visokih performansi bit će odvojen u novu cjelinu – Rimac Technology, koja će biti u stopostotnom vlasništvu Rimac Grupe.
"Bugatti Rimac kombinira jedinstvenost dvaju automobilskih i tehnoloških pionira. Poduzetnički pristup i tehnička stručnost Rimac Automobila te inovacije u sferi električnih vozila visokih performansi, zajedno sa Bugattijevim 112-godišnjim nasljeđem u dizajnu i inženjeringu te proizvodnji nekih od najpoznatijih svjetskih hiperautomobila, sada su spojeni u vodećoj tvrtki za hiperautomobile.
Porsche će imati ulogu strateškog partnera te imenuje dva člana nadzornog odbora: Olivera Blumea, Predsjednika Porsche AG-a i Lutza Meschkea, zamjenika Predsjednika i financijskog direktora Porsche AG-a", navodi se u priopćenju.
Kao izvršni direktor Rimac Grupe, Mate Rimac vodit će i Bugatti Rimac i novu diviziju, Rimac Technology.
Globalno sjedište Bugatti Rimac kompanije nalazi se u dosadašnjem sjedištu Rimac Automobila, ali će s vremenom prijeći u nedavno najavljeni Rimac Campus u Svetoj Nedelji, vrijedan više od 200 milijuna eura, koji će također biti dom Rimac Technologya.c
Budući da je gradnja započela, zajedničko istraživanje i razvoj budućih hiperautomobila Rimac Automobili i Bugatti u konačnici će se odvijati u Rimac Campusu – koji bi trebao biti otvoren 2023. godine.Bugatti Rimac u sklopu nove kompanije počinje poslovati s 435 zaposlenika, od kojih će 300 imati sjedište u Svetoj Nedelji, a 135 u Molsheimu u Francuskoj. Osim toga, 180 ljudi na lokaciji Bugatti Engineeringa u Wolfsburgu podržat će novu tvrtku, od kojih će dio biti integriran u Bugatti Rimac ured u Njemačkoj. Rimac Technology će imati preko 900 zaposlenika. Rimac Grupa time će se sastojati od preko 1.300 zaposlenika na različitim lokacijama.
Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale. Rimac Technology će nastaviti s inovacijama, razvijajući sustave i tehnologije vozila za mnoge globalne proizvođače automobila, s primjenom tehnologije i u budućim modelima Bugatti i Rimac.
Komentirajući prvi dan poslovanja Bugatti Rimac kompanije, Mate Rimac, je istaknuo kako mu je čast što će voditi novu kompaniju koja ujedinjuje snage dva brenda i započeti ono što će bez sumnje biti uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene.
"Teško je naći bolju kombinaciju od Rimca i Bugattija. Ono što svaka strana donosi na stol u smislu tehničke stručnosti, znanja i povijesti razvoja automobila čini savršen recept. Agilnost i inovativnost Rimac Automobila savršena su nadopuna Bugattijevoj povijesti u dizajnu i proizvodnji hiperautomobila koje postavljaju nove standarde. Već smo krenuli razvijati nove modele koje jedva čekamo predstaviti javnosti, u pravo vrijeme", istaknuo je Rimac.
Zamjenik predsjednika Izvršnog odbora i član uprave za financije i IT u Porsche AG Lutz Meschke ističe kako je pronađena prava mješavina iskustva i znanja, inovativne snage i timskog duha za menadžment nove kompanije, dok predsjednik Uprave Porschea Oliver Blume to spajanje vidi kao savršeno rješenje za sve uključene.
"Zajedno stvaramo automobilsku tvrtku visokih performansi. Uspjeli smo pozicionirati tradicionalni brend Bugatti s njegovom karizmom za budućnost na način koji stvara vrijednost. Bugatti utjelovljuje fascinaciju i strast, a Rimac ima veliku inovativnu snagu i tehnološko znanje", naveo je Blume.
Spajanje Rimac Automobila s poznatim automobilskim brandom Bugatti Automobiles objavljeno je 5. srpnja ove godine. "S Neverom smo dokazali da možemo razvijati i proizvoditi izvanredne hiperautomobile, koji nisu samo brzi, već također uzbudljivi i kvalitetni. Bugatti, s više od stoljeća iskustva u inženjerskoj izvrsnosti, također posjeduje jedno od najistaknutijih naslijeđa među automobilskim tvrtkama u povijesti", kazao je tada Mate Rimac.
ZAGREB, 28. studeni 2024. (Hrvatska obrtnička komora) - Prihvaćen zahtjev HOK-a – prag za paušalno oporezivanje podignut na 60.000 EUR. Hrvatska obrtnička komora pozdravlja takvu promjenu i zahvaljuje Vladi RH i Ministarstvu financija na razumijevanju potreba hrvatskih obrtnika. Ovakvo porezno relaksiranje i rasterećenje uvelike će doprinijeti očuvanju i jačanju poslovanja i konkurentnosti najmanjih gospodarskih subjekata – obrtnica i obrtnika, a posebno za one u paušalnom oporezivanju jer su ovime stvoreni preduvjeti za otvaranje novog paušalnog razreda.
ZAGREB, 28. studeni 2024. (Hrvatska gospodarska komora) - Pozitivni makroekonomski pokazatelji i rast prometa u maloprodaji koji se bilježi od početka godine ukazuju na daljnji rast potrošnje te se očekuju pozitivni trendovi na Crni petak i tijekom predblagdanske potrošnja u prosincu, mjesecu u kojem se tradicionalno ostvaruje najveći promet u maloprodaji.
BRUXELLES, 28. studenoga 2024. (Hina) - Obje zakonodavne institucije EU-a odobrile su ovoga tjedna proračun za sljedeću godinu u iznosu od 199,4 milijarde eura u obvezama i 155,21 milijardu eura u plaćanjima.
U Narodnim novinama, broj 136 od 27. studenog 2024., objavljeno je deset novih Zakona, odnosno pretežito zakonskih izmjena i dopuna.
BRUXELLES, 27. studenoga 2024. (Hina/Reuters) - Europska industrija čelika pozvala je u srijedu Europsku komisiju da hitno poduzme mjere kako bi pomogla sektoru, poručivši da je na kocki opstanak europske industrije.