14.05.2020 13:59
SYDNEY, 14. svibnja 2020. (Hina/AFP) - Digitalni mediji trebali bi australskim medijima plaćati 600 milijuna australskih dolara (oko 400 milijuna američkih dolara) godišnje zbog korištenja medijskog sadržaja za oglašavanje, izračunala je vodeći medijska kompanija Nine Entertainment.
Australska vlada najavila je u travnju da priprema propise kojima će obavezati Google, Facebook i druge tehnološke tvrtke da podijele prihode od oglašavanja ostvarene uz podršku medijskog sadržaja ponuđenog na tražilicama.Inicijativa je izazvala veliku pozornost širom svijeta a vlada u Canberri najavila je detalje obaveznih naknada u sklopu kodeksa koji bi trebao regulirati obaveze tehnoloških divova prema medijima za srpanj.Predsjednik druge najveće australske kompanije Peter Costello u četvrtak je ustvrdio da bi naknade trebale iznositi 10 posto godišnjih prihoda od oglašavanja tehnoloških kompanija u Australiji, koje vlada procjenjuje na oko 3,9 milijardi australskih dolara.

Costello pritom napominje da je australska Komisija za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača (ACCC) utvrdila da 10 posto prihoda tehnoloških kompanija dolazi od oglašavanja povezanog s objavom medijskog sadržaja.„Prema tim brojkama, Google i Facebook uzimaju oko 600 milijuna australskih dolara prihoda od oglašavanja... koji su mogli ili trebali ići medijima", kazao je on u razgovoru za Australian Financial Review."Oni u osnovi koriste proizvod koji su proizvele medijske organizacija i za njega ne plaćaju ni centa. Zapravo ga koriste da bi povećali vlastite prihode i preotimaju oglašavanje kojim bi se u drugim uvjetima podupiralo novinarstvo“, rekao je čelnik Nine Entertainmenta.Vlada je najavila uvođenje kodeksa nakon višemjesečnih neuspjelih pregovora s Googleom, Facebookom i drugim kompanijama o rješenju koje ne bi zahtijevalo usvajanje obvezujućih propisa.Google i Facebook pobunili su se protiv tog poteza i pozvali na nastavak pregovora. Obje kompanije ističu da su uložile milijune dolara u inicijative za pomoć pogođenoj australskom medijskom sektoru.

stanoviZAGREB, 10. siječnja 2025. (Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine) - Od ponedjeljka, 13. siječnja 2025., Državne nekretnine omogućuju preglede poslovnih prostora koje daju u zakup po natječaju 10/24. Pregledi su organizirani u 13 gradova u polusatnim terminima objavljenima u javnom pozivu, a natječaj je otvoren do podneva 24. siječnja 2025.

ZAGREB, 13. siječnja 2025. (Hrvatska gospodarska komora) - Na temelju Odluke KLASA: 740-02/24-01/1166, URBROJ: 531-05-4-25-2 od 7. siječnja 2025. godine Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine objavljuje Javni poziv za podnošenje ponuda za kupnju pokretnina. Riječ je o plemenitim metalima, zlatni i srebrni nakit, dukate i poluge.

ZAGREB, 12. siječnja 2025. (Grad Zagreb) - Građani su odabrali kvartovske projekte za realizaciju u četiri gradske četvrti: Peščenica-Žitnjak, Trešnjevka-jug, Podsused-Vrapče i Trnje. Time je završen pilot projekt participativnog budžetiranja u Gradu Zagrebu u 2024. godini.

ZAGREB, 9. siječnja 2025. (Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine) - Povrat 50 % PDV-a na kupljenu nekretninu u novogradnji jedna je od mjera za omogućavanje priuštivog stanovanja mladima, istaknuo je nakon današnje sjednice Vlade potpredsjednik Vlade i ministar Branko Bačić govoreći o novostima u stambenoj politici koje će uslijediti temeljem Nacionalnog plana stambene politike, upućenog u javno savjetovanje na kraju prošle godine.

ZAGREB, 9. siječnja 2025. (Porezna uprava Republike Hrvatske) - PD PO obrasci za 2024. godinu se i dalje predaju u papirnatom obliku obzirom da je u tijeku izrada funkcionalnosti za predaju putem ePorezne.