U izvješću se navodi kako je radi usporedivosti podataka u konsolidiranom računu dobiti i gubitka prethodno usporedno razdoblje iskazano bez prihoda i rashoda izdvojenih dijelova poslovanja.
Naime, s prvim danom ove godine stupili su na snagu poslovni učinci provedenih statusnih promjena društva Zagrebački holding d.o.o. iz kojeg su izdvojene podružnice ZET i Zagrebački velesajam. Radi usporedivosti podataka, prethodno usporedno razdoblje u ovom izvješću iskazano je bez ovih dviju podružnica. Ukupni su prihodi Grupe iznosili 1,9 milijardi kuna i smanjeni su 2 posto.
Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje koji su porasli 1,5 posto, na 1,66 milijardi kuna.U strukturi prihoda od prodaje Grupe najznačajnije su smanjeni prihodi od prodaje iz segmenta prodaje i distribucije plina (uslijed manje isporučenih količina plina) i prihodi od prodaje iz segmenta upravljanja i održavanja javnih cesta, dok su materijalno najznačajnije povećani prihodi od prodaje iz segmenta prodaje lijekova, iz segmenta upravljanja objektima, iz segmenta distribucije vode, iz segmenta održavanja čistoće i odvoza otpada i iz segmenta najma telekomunikacijskih vodova, navodi se u izvješću.
Ukupni rashodi Grupe u prvom su polugodištu iznosili 1,85 milijardi kuna i smanjeni su jedan posto. Glavninu rashoda čine poslovni rashodi, koji su realizirani u iznosu od 1,75 milijardi kuna i u čijoj strukturi su najznačajnije ostvareni materijalni troškovi i troškovi osoblja.Materijalni troškovi su tako povećani 5,9 posto, na 964 milijuna kuna.
Na povećanje materijalnih troškova, kako se navodi u izvješću, prvenstveno je utjecalo povećanje troškova prodane robe uslijed većih troškova dobave plina te veći troškovi kooperanata i troškovi usluga održavanja.
Povećanje troškova kooperanata, ističu iz Holdinga, vezano je uz evidentiranje faze izgradnje objekata javne namjene za Grad Zagreb koji se klasificiraju kao Ugovori o koncesiji (segment gradnje i upravljanja projektima).Troškovi osoblja u prvom su polugodištu prema istom razdoblju lani povećani 6,5 posto, na 464,8 milijuna kuna.
"Troškovi osoblja Grupe Zagrebački holding veći su uslijed zapošljavanja radnika koji su zbog potrebe organizacije rada bili ustupljeni društvima Grupe Zagrebački holding putem agencija za privremeno zapošljavanje, u najvećem dijelu na obavljanju poslova iz osnovne djelatnosti društava u razdoblju dužem od šest mjeseci.
Zapošljavanjem radnika na radnim mjestima za kojima postoji stalna potreba, značajno su smanjeni troškovi najma radnika putem agencija za zapošljavanje", navodi se u izvještaju poslovodstva Grupe Zagrebački holding. Na kraju prvog ovogodišnjeg polugodišta Zagrebački holding Grupa zapošljavao je 7.499 djelatnika.
Predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban u komentaru poslovnih rezultata među ostalim navodi kako je rast investicijskih ulaganja koji je obilježio prošlu godinu nastavljen i u 2018., osobito u području razvoja komunalne infrastrukture te u segmentu održavanja čistoće i odvoza otpada. U prvom polugodištu Grupa je realizirala 180 milijuna kuna novih investicija i 61 milijun kuna ulaganja u izgradnju objekata javne namjene za Grad Zagreb i naselje Podbrežje.
Najznačajnija ulaganja odnose se na izgradnju i rekonstrukciju vodoopskrbne mreže i mreže za odvodnju, na izgradnju plinovoda, kućnih priključaka te nabavu i ugradnju plinomjera. Također su investirana značajna sredstva u implementaciju odluke o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada i usluga povezanih sa javnom uslugom u Gradu Zagrebu, koja je stupila na snagu 1. veljače.
"Plan za ovu kao i za sve prethodne godine je poslovati i završiti godinu stabilno", istaknula je Stojić Deban. Grupu Zagrebački holding čine Zagrebački holding d.o.o. u čijem su vlasništvu povezana društva AGM d.o.o., Centar d.o.o., Gradska plinara Zagreb, Gradska plinara Zagreb - Opskrba, Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo, Vodoopskrba i odvodnja, Zagreb plakat i Zagrebačka stanogradnja te ustanova Gradska ljekarna Zagreb.
ZAGREB, 10. siječnja 2025. (Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine) - Od ponedjeljka, 13. siječnja 2025., Državne nekretnine omogućuju preglede poslovnih prostora koje daju u zakup po natječaju 10/24. Pregledi su organizirani u 13 gradova u polusatnim terminima objavljenima u javnom pozivu, a natječaj je otvoren do podneva 24. siječnja 2025.
ZAGREB, 13. siječnja 2025. (Hrvatska gospodarska komora) - Na temelju Odluke KLASA: 740-02/24-01/1166, URBROJ: 531-05-4-25-2 od 7. siječnja 2025. godine Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine objavljuje Javni poziv za podnošenje ponuda za kupnju pokretnina. Riječ je o plemenitim metalima, zlatni i srebrni nakit, dukate i poluge.
ZAGREB, 12. siječnja 2025. (Grad Zagreb) - Građani su odabrali kvartovske projekte za realizaciju u četiri gradske četvrti: Peščenica-Žitnjak, Trešnjevka-jug, Podsused-Vrapče i Trnje. Time je završen pilot projekt participativnog budžetiranja u Gradu Zagrebu u 2024. godini.
ZAGREB, 9. siječnja 2025. (Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine) - Povrat 50 % PDV-a na kupljenu nekretninu u novogradnji jedna je od mjera za omogućavanje priuštivog stanovanja mladima, istaknuo je nakon današnje sjednice Vlade potpredsjednik Vlade i ministar Branko Bačić govoreći o novostima u stambenoj politici koje će uslijediti temeljem Nacionalnog plana stambene politike, upućenog u javno savjetovanje na kraju prošle godine.
ZAGREB, 9. siječnja 2025. (Porezna uprava Republike Hrvatske) - PD PO obrasci za 2024. godinu se i dalje predaju u papirnatom obliku obzirom da je u tijeku izrada funkcionalnosti za predaju putem ePorezne.